Ik heb een premium abonnement maar kan nog steeds de premium content niet beluisteren

Wellicht staat je premium account op een ander mailadres.

In het verleden hadden we de optie "inloggen met Facebook" , dit ondersteunen we niet meer maar het kan zijn dat jouw Meditation Moments account aan hetzelfde e-mailadres is gekoppeld als jouw Facebook account.


Verder kan je het onderstaande nog nagaan:

Zorg er allereerst voor dat je de nieuwste versie van de app uit de Google Play Store of de App Store hebt gedownload. Als je na het updaten nog steeds geen toegang hebt, probeer dan uit te loggen en opnieuw in te loggen.

Heb je na het opnieuw inloggen nog steeds geen toegang?


Als je het abonnement op een iOS-apparaat hebt gekocht:

  1. Open de app.
  2. Druk op een premium meditatie waardoor het abonnementenoverzicht opent.
  3. Druk in het abonnementenoverzicht op ‘Herstel aankoop’ onderaan de pagina.

Als je het abonnement op een Android-apparaat hebt gekocht:

  1. Controleer dan bij het kopje ‘abonnementen’ in de Google Play Store of het Meditation Moments abonnement ertussen staat.
  2. Open de Meditation Moments App.
  3. Druk op een Premium meditatie. Dit zorgt ervoor dat jouw Meditation Moments Premium abonnement gesynchroniseerd wordt naar je apparaat.
Heeft dit jouw vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Er is een probleem ontstaan met het verzenden van jouw feedback

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op