Ik heb een premium abonnement, maar kan nog steeds de premium content niet beluisteren

Heb je wel betaald voor je Premium abonnement, maar heb je nog geen Premium toegang?

Volg de onderstaande stappen om te controleren of op het juiste account bent ingelogd. 

Stap 1: Ga naar 'Profiel'
Stap 2: Klik op het tandwiel (rechtsbovenin de hoek)
Stap 3: Controleer je e-mailadres

Onderin op de instellingen pagina staat met welk e-mail adres je bent ingelogd. Controleer of dit hetzelfde e-mail adres is waarmee je de aankoop hebt gedaan. Controleer ook op eventuele typfouten op je aankoop mail. 

Ben je met een ander e-mail adres ingelogd dan waarmee je de betaling hebt voldaan? 
Klik dan op uitloggen en Log opnieuw in met het e-mail adres die je hebt gebruikt bij aankoop. Als het goed is heb je nu toegang tot alle meditaties. 

Is het e-mail adres van aankoop hetzelfde e-mail adres waarmee je nu ingelogd bent, maar heb je geen toegang tot de premium meditaties? Neem dan contact op met ons support team:  contact@meditationmoments.com. Wellicht staat je premium account op een ander mailadres.


** In het verleden hadden we de optie "inloggen met Facebook" , dit ondersteunen we niet meer maar het kan zijn dat jouw Meditation Moments account aan hetzelfde e-mailadres is gekoppeld als jouw Facebook account.**


Waar mag je nog meer op letten? 

Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van de app uit de Google Play Store of de App Store hebt gedownload. Als je na het updaten nog steeds geen toegang hebt, probeer dan uit te loggen en opnieuw in te loggen.


Heb je na het opnieuw inloggen nog steeds geen toegang? Lees dan onderstaande informatie goed door.
Als je het abonnement op een iOS-apparaat hebt gekocht:

  1. Open de app.
  2. Druk op een premium-meditatie waardoor het abonnementenoverzicht opent.
  3. Druk in het abonnementenoverzicht op ‘Herstel aankoop’ onderaan de pagina.

Als je het abonnement op een Android-apparaat hebt gekocht:

  1. Controleer dan bij het kopje ‘abonnementen’ in de Google Play Store of het Meditation Moments abonnement ertussen staat.
  2. Open de Meditation Moments App.
  3. Druk op een Premium meditatie. Dit zorgt ervoor dat jouw Meditation Moments Premium abonnement gesynchroniseerd wordt naar je apparaat.

Kun je na het doorlopen nog steeds geen gebruik maken van je Premium content, neem dan contact op met ons via e-mail contact@meditationmoments.com of via de chat. 


Heeft dit jouw vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Er is een probleem ontstaan met het verzenden van jouw feedback