Hoe kan ik een cadeaubon verzilveren?

GEFELICITEERD!

Je hebt een bijzonder cadeau gehad, onbeperkte hoeveelheid momentjes rust en tijd voor jezelf. 
Volg de onderstaande stappen om binnen enkele minuten toegang te hebben tot alle content in de app: 

STAP 1. DOWNLOAD DE APP!

Voordat je de cadeaubon kunt verzilveren, is het nodig om de app te downloaden in de App Store of de Google Play Store. Zoek op ‘Meditation Moments’ en klik op de app om deze te downloaden.

   

STAP 2. ACCOUNT AANMAKEN

Vervolgens dien je in te loggen.

Is dit de eerste keer dat je de app gebruikt? Maak een account aan door op ‘Begin hier’ te drukken. 

Vul vervolgens je gegevens in om een account aan te maken.

STAP 3. CADEAUBON VERZILVEREN

Nu je een Meditation Moments account hebt aangemaakt is het tijd om dit account om te zetten naar een premium account.

Klik hieronder op de knop ‘Waardebon verzilveren’, je komt dan op een pagina waar je kunt inloggen met het door jou zojuist aangemaakte Meditation Moments account (gebruik dus nu hetzelfde mailadres als die je net in de app hebt gebruikt om een account aan te maken). Let op, je krijgt weer een nieuwe login-code de code die je hebt gebruikt bij het aanmaken van een account kun je namelijk niet twee keer gebruiken.

Nadat je hebt ingelogd kun je vervolgens in het menu op ‘verzilver cadeaubon’ klikken, om vervolgens jouw cadeaubon-code in te vullen en op ‘verzilver’ te drukken. Als het goed is ben je nu premium member. Mocht je niet direct toegang hebben tot alle meditaties in de app, herstart dan even de app.

STAP 4. PREMIUM ACTIVEREN IN DE APP

Je kunt nu bijna genieten van alle premium content in de Meditation Moments app. Het laatste wat je nu nog moet doen is even naar het tabje ‘profiel’ in de app gaan. Dit zorgt ervoor dat jouw profiel in de app ook daadwerkelijk wordt omgezet in een premium account. Dit kun je controleren doordat er nu bij jouw naam de tekst ‘premium’ verschijnt.

Vanaf nu is alle premium content beschikbaar in de app.

Een cadeaubon is 5 jaar geldig vanaf de aankoopdatum.
Heeft dit jouw vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Er is een probleem ontstaan met het verzenden van jouw feedback

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op