Ik kan niet meer inloggen, wat nu?

Om in te loggen in de Meditation Moments app of op je account via de website heb je het e-mailadres nodig waarmee je je (Premium) account hebt aangemaakt. 

Ben je met het verkeerde e-mailadres zijn ingelogd? Volg deze stappen om uit te loggen:

  • Ga naar Profiel en klik dan op het tandwieltje rechtsbovenin (Instellingen)
  • Scroll naar het einde van de pagina naar Profiel Instellingen. Daar zie je met welk e-mailadres je bent ingelogd en kun je kiezen om uit te loggen.  
  • Nadat je bent uitgelogd, log je in via de optie 'Ik heb al een account'. Vul daar het juiste e-mailadres in.
  • Je ontvangt een 4-cijferige code in je mailbox (check ook je Spam). Vul deze code in op de app en je bent weer ingelogd. 

Lukt het niet om opnieuw in te loggen? Dan kun je het beste de app helemaal verwijderen, je toestel opnieuw opstarten en de app opnieuw installeren.


Ben je vergeten met welk e-mailadres je toegang hebt tot je (Premium) account? Neem dan contact op met ons via de chat of stuur een mail naar contact@meditationmoments.com.

Heeft dit jouw vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Er is een probleem ontstaan met het verzenden van jouw feedback