Mijn Meditation Moments Premium werkt niet

Je hebt je abonnement onlangs verlengd maar in de app heb je nu geen toegang meer tot de premium content. Hieronder een aantal suggesties waarmee je het probleem waarschijnlijk zelf kunt verhelpen.

1. Ben je met het juiste account ingelogd? 

Dit kun je als volgt inzien in de app: Tik op het poppetje rechtsonder en ga naar je 'Profiel'. Tik daarna op het tandwieltje rechtsboven.



Je ziet helemaal onderaan met welk e-mailadres je bent ingelogd.

Klopt dit e-mailadres niet? Dan kun je even uitloggen en vervolgens opnieuw inloggen.

Lukt het niet om in te loggen? Dan raden we je aan de Meditation Moments app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zie ook: Hoe installeer ik de nieuwste versie?

2. De app heeft niet doorgekregen dat je abonnement inmiddels is verlengd.

Als de eerste optie niet van toepassing is en je zeker weet dat je hetzelfde mailadres hebt gebruikt bij het verlengen van je abonnement, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan bij het doorgeven aan de app dat je inmiddels weer premium lid bent.

Dit kun je ook eenvoudig oplossen door even uitloggen in de app (profiel -> instellingen -> uitloggen / afmelden) om daarna opnieuw in te loggen. Op dat moment haalt de app je profiel opnieuw op en ziet de app waarschijnlijk dat je weer toegang hebt tot de premium meditaties.


3. Als nog niet is opgelost: stuur ons een mail!

Dat kan via contact@meditationmoments.com of anders  vanuit de app. Om dit te doen kun je op het poppetje rechtsonder klikken.

  • Klik daarna op contact, bugs & suggesties.
  • Klik op vraag om hulp en omschrijf het probleem
  • Klik op verstuur bericht.
Heeft dit jouw vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Er is een probleem ontstaan met het verzenden van jouw feedback

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op