Mijn Meditation Moments premium werkt niet

Je hebt je abonnement onlangs verlengd, maar je hebt geen toegang meer tot de premium content in de app. Dat is vervelend!

Hieronder een paar suggesties waarmee je het probleem waarschijnlijk zelf kunt verhelpen.


Ben je met het juiste e-mailadres ingelogd? 

Dit kun je als volgt zien in de app:

  • Klik op 'Profiel'.
  • Klik op 'Instellingen'.

Je ziet helemaal onderaan met welk e-mailadres je bent ingelogd. Klopt dit e-mailadres niet? Log dan uit en log vervolgens opnieuw in met het juiste e-mailadres. 

Lukt het helemaal niet om in te loggen? Dan raden we je aan de Meditation Moments app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zie ook: Hoe kan ik de app downloaden?

Let op: met het verwijderen van de app worden je gedownloade meditaties verwijderd van je toestel.


De betaling van de verlenging is niet gekoppeld aan de app. 

Als de eerste optie niet van toepassing is en je zeker weet dat je hetzelfde e-mailadres hebt gebruikt bij het verlengen van je abonnement, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met de koppeling van de betaling van de verlenging van je premium lidmaatschap. 

Dit kun je eenvoudig oplossen door uit te loggen in de app (Profiel - Instellingen - Uitloggen) en daarna opnieuw in te loggen. Dan haalt de app je profiel opnieuw op en wordt de betaling gekoppeld, zodat je weer toegang hebt tot de premium meditaties.


Voor iOS gebruikers

Je kunt de optie 'Herstel aankopen' gebruiken, deze kun je vinden via Profiel - Instellingen - Herstel aankopen. Nadat je hierop hebt gedrukt, zou je weer toegang moeten hebben tot alle content. Zo niet, log dan even uit en opnieuw in.


Is het daarna nog niet opgelost? Neem dan contact op met ons!

Dat kan via contact@meditationmoments.com.

Heeft dit jouw vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Er is een probleem ontstaan met het verzenden van jouw feedback