Mijn Meditation Moments Premium werkt niet

Je hebt je abonnement onlangs verlengd, maar je hebt geen toegang meer in de app tot de premium content. Dat is vervelend!

Hieronder een paar suggesties waarmee je het probleem waarschijnlijk zelf kunt verhelpen.


Ben je met het juiste e-mailadres ingelogd? 

Dit kun je als volgt inzien in de app:

  • Klik op Profiel.
  • Klik op Instellingen.

Je ziet helemaal onderaan met welk e-mailadres je bent ingelogd. Klopt dit e-mailadres niet? Log dan uit en log vervolgens opnieuw in met het juiste e-mailadres. 

Lukt het helemaal niet om in te loggen? Dan raden we je aan de Meditation Moments app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zie ook: Hoe kan ik de app downloaden?

Let op: met het verwijderen van de app worden je gedownloade meditaties verwijderd van je toestel.


De betaling van de verlenging is niet gekoppeld aan de app. 

Als de eerste optie niet van toepassing is en je zeker weet dat je hetzelfde mailadres hebt gebruikt bij het verlengen van je abonnement, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan met de koppeling van de betaling van de verlenging van je Premiumlidmaatschap. 

Dit kun je eenvoudig oplossen door uit te loggen in de app (Profiel - Instellingen - Uitloggen) om daarna opnieuw in te loggen. Op dat moment haalt de app je profiel opnieuw op en wordt de betaling gekoppeld, zodat je weer toegang hebt tot de Premium meditaties.


Als nog niet is opgelost: neem contact op met ons!

Dat kan via contact@meditationmoments.com, via de chat op de website of vanuit de app. Om dit te doen kun je op het poppetje rechtsonder klikken (Profiel).

  • Klik daarna op contact, bugs & suggesties.
  • Klik op vraag om hulp en omschrijf het probleem
  • Klik op verstuur bericht.
Heeft dit jouw vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Er is een probleem ontstaan met het verzenden van jouw feedback