Mijn Meditation Moments Premium werkt niet

Wanneer je een Meditation Moments Premium abonnement hebt, maar momenteel alleen toegang tot de gratis content in de Meditation Moments App, gaat er iets mis.

Dit kun je oplossen door de volgende stappen te volgen:

  • Ben je met het juiste account ingelogd? 

Dit kun je als volgt inzien in de app: Tik op het poppetje rechtsonder en ga naar je 'Profiel'. Tik daarna op het tandwieltje rechtsboven.




Je ziet helemaal onderaan met welk e-mailadres je bent ingelogd.

Klopt dit e-mailadres niet? Dan kun je even uitloggen en vervolgens opnieuw inloggen.

Lukt het niet om in te loggen? Dan raden we je aan de Meditation Moments app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zie ook: Hoe installeer ik de nieuwste versie?


Als het daarna nog niet is opgelost: stuur ons een mail!

Dat kan via contact@meditationmoments.com of anders  vanuit de app. Om dit te doen kun je op het poppetje rechtsonder klikken.

  • Klik daarna op contact, bugs & suggesties.
  • Klik op vraag om hulp en omschrijf het probleem
  • Klik op verstuur bericht.
Heeft dit jouw vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Er is een probleem ontstaan met het verzenden van jouw feedback

Meer hulp nodig? Neem contact op Neem contact op