Ik ben van iOS overgestapt naar Android

Heb je jouw abonnement afgesloten in de App Store, maar ben je vervolgens overgestapt naar Android? 

Dan raden we aan om het iOS abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement af te sluiten. Hoe graag we het voor je zouden willen opzeggen, staat Apple dat niet toe: je dient het dus zelf te doen.

Om je iOS abonnement op te zeggen volg je deze stappen:

  1. Open de Instellingen-app op je iPhone.
  2. Tik op je naam.
  3. Tik op 'Abonnementen'.
  4. Selecteer het Meditation Moments abonnement.
  5. Klik op ‘Abonnement annuleren’ om ervoor te zorgen dat het abonnement niet meer verlengd wordt.

Als je geen toegang meer hebt tot je Apple ID, kun je het beste contact opnemen met de online Apple Helpdesk of met de klantenservice via het telefoonnummer 0800 0200 570. Zij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.

Mocht je vervolgens een nieuw abonnement willen afsluiten, dan kun je dit doen via www.meditationmoments.nl. Indien je hier hetzelfde e-mailadres gebruikt, behoud je de statistieken in je account.

 

Heeft dit jouw vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback! Er is een probleem ontstaan met het verzenden van jouw feedback